Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~motocycles | użytkownik

imię i nazwiskoPatti P. adresjacksonville zarejestrowany19.04.2008 @17:49:57 ostatnio na stronie02.01.2011 @18:16:43

**sorry za moj polski ;(


!



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypekillthewitch
digarty13 komentarze294 posty na forum18

komputer / sprzęt
17" macbook pro

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~stripish    17.01.2010 @11:18:33
dzięki za obserwację.

btw. zajebiste pracki masz.!
_______
http://cargocollective.com/adamchrobak . cargocollective . adamchrobak . com
~pocozyc    01.04.2009 @18:29:36
: )
_______


całe zło na ziemi to wina penisa.

sprzedaję nerkę - http://www.sprzedamnerke.blogspot.com
~ssvenson    26.03.2009 @14:05:12
_______
eony życia,staczające się powoli ku śmierci bez zapytania dlaczego
------------------
Friend of Silence.
~AnonimowyAlkoholik    25.03.2009 @20:20:40
:P
_______
0-700 i poproś Alę !
~sliwex    23.03.2009 @20:18:35
dzięki, mi sie podobaję twoje portrety, lubie takie graficzne, troche przypadkowe linie.....no i akwarelki boskie
~sliwex    23.03.2009 @20:18:34
dzięki, mi sie podobaję twoje portrety, lubie takie graficzne, troche przypadkowe linie.....no i akwarelki boskie
~Whodo    22.03.2009 @16:54:26
dziękuje bardzo
~Pema    22.03.2009 @16:30:07
Dziękuję serdecznie
~angela    21.03.2009 @03:25:52
aaah, Jacksonville
Ja jestem na poludnie, Ft Lauderdale
~Niqo    20.03.2009 @14:07:04
dziękuję :D
_______
Że ja coś napisałem?
Ahh, co u mnie?? .... życie.
~CorpusPineale    12.03.2009 @11:09:40
z drobnymi błędami gramatycznymi, ale yes it does have sense.. at least in some way..
_______
i can't explain, you would not understand
~CorpusPineale    12.03.2009 @01:23:25
na pewno masz specyficzny i charakterystyczny styl, a to ważne. ja jakos ostatnio nie mam glowy do rysowania..
_______
i can't explain, you would not understand
~tetera    26.08.2008 @11:12:50
to rysunek na białym papierze ołowkiem i piórkiem, potem zeskanowany, i wszelakie kolory dodane na kompie.
~ANiiaa    24.08.2008 @03:52:59
i o to chodzi pozdrawiam i dzięki ! he ha ! po robieniu zdjec na weselu rózne pomysly do tego łba wpadaja
~tetera    24.08.2008 @02:24:46
dzieki za mile slowa!
+Lindesmon    23.08.2008 @01:02:12
_______
i znajdę punkt przebicia na drugi brzeg świadomości
~LastDayOfMagic    18.08.2008 @23:31:44
witam
~panNIKT    18.08.2008 @01:10:44
na zachodzie sie spodobam
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    18.08.2008 @01:04:24
no cos w koncu mi wyszlo,
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~CorpusPineale    10.08.2008 @21:18:10
intaglio is in polish druk wklęsły, if you sometimes have problems with finding a translation try wikipedia it's quite useful then.

but you mentioned etching.. you know, i always wanted to try something like this but as i've never been attending any art classes or courses an i don't have any conditions to do any kind of printing works at home, it's quite impossible for me..

_______
i can't explain, you would not understand
~SeaMist    08.08.2008 @23:41:34
thanks Patti

btw, I LOVE your profile photo
~CorpusPineale    08.08.2008 @09:41:56
yes.. it takes quite a lot of time to take care of all the details, but i like it.. it's just relaxing and it really helps to clear my mind. i sometimes need that very much..

and you asked about figures.. almost everything is from my imagination.. i sometimes try to check some parts of the body.. just to know how do they look in particular position..
but you know.. there is one drawing based on something more realistic than a picture in my head.. in this one:http://www.digart.pl/praca/221466/my_guardian i was trying to draw a figure more or less similar to this one: http://www.poema.art.pl/_opt/new-image.php?img=1121630383-203fd8.jpg&maxwidth=600


ps. thank you for nice comments.
_______
i can't explain, you would not understand
~motocycles    07.07.2008 @07:06:19
woof woof
~Ligi    07.07.2008 @03:19:38
dzieki poszukaj w mojej galerii to znajdziesz tą suknie w całym kadrze
~goch    06.07.2008 @07:29:44
Dziękujępozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-07-06 07:32:39
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt