Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~motocycles | użytkownik

imię i nazwiskoPatti P. adresjacksonville zarejestrowany19.04.2008 @17:49:57 ostatnio na stronie02.01.2011 @18:16:43

**sorry za moj polski ;(


!



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypekillthewitch
digarty13 komentarze294 posty na forum18

komputer / sprzęt
17" macbook pro

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~limonenewshampoo    28.06.2008 @22:39:52
dziekowac bardzo. ladna galeria pani posiada. , uzdrawiam,
_______
like swimming
~situs84    27.06.2008 @10:21:45
a nic, chyba się jednak pomyliłem...
~situs84    27.06.2008 @01:51:18
a ja lubię jak ktoś sie rozwija... dzieki
~kraker    26.06.2008 @03:29:28
S'il vous plait. Bonne nuit!
~joaniraffe    25.06.2008 @04:08:04
trzeba umiec czytac kosz nie kot ;]
i nie musialas mi od razu zanizac tak strasznie, bo nie wierze ze az tak bardzo Ci sie nie podoba
ostatnio edytowane: 2008-06-25 04:11:25
_______
loooooooooooooooooooooooooooooooooool

http://www.animalpicturegallery.net/animal-picture-giraffe-ucumari.jpg
^Templar    21.06.2008 @20:14:07
dobra dobra
^Templar    21.06.2008 @08:24:47
^Templar    21.06.2008 @08:24:33
co ty sie tak malutka za fajnymi chlopcami uganiasz na szaucie ?
~baan    18.06.2008 @01:42:52
*schodowski    17.06.2008 @08:51:26
~pip9    04.06.2008 @03:41:50

_______

~panNIKT    31.05.2008 @23:39:09
nie moze byc inaczej
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    31.05.2008 @23:35:59
kazdy ma swojego "warhola"
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
+Tofiq    30.05.2008 @00:24:36
g.. prawda
+Tofiq    30.05.2008 @00:18:33
cóz...jaki koment taka odezwa
!twardowskimarcin    30.05.2008 @00:11:23
gowno to ty wiesz mała
~tgnja    28.05.2008 @11:56:44
hi there http://www.digart.pl/grupy/6298/Dzibki_Dzibi please join to our brand new group..
ostatnio edytowane: 2008-05-28 12:57:08
_______
" fajnie byc fajnym "


pies zadarł tylną nogę na wieki i nigdy więcej..
~kulk    25.05.2008 @21:48:49
dziekuje slicznie musze przyznac ze porównanie do Jenny Saville jest dla mnie zaszczytem pozdrawiam
~jedenzerozerozero    22.05.2008 @23:14:35
Stylizowalem sie Z reszta, nie mozna tworzyc ilustracji czy rysunkow nie znajac tworczosci Muchy
~zapachCzerwieni    22.05.2008 @23:02:52
dziękuje
_______
I paint white the stains on the floor
~ttobys    20.05.2008 @22:40:29
ostatnio edytowane: 2008-05-20 22:40:41
_______
WASZE DIGARTY TO ZWYKŁE BANANY , MOJE TO CHIQUITA
~SeaMist    20.05.2008 @09:50:27


why didn't you tell me before that you're here! you rascal!
~mesztre    19.05.2008 @23:11:08
opcja czytania jakos bardziej do mnie przemawia.
_______
Trzeba mieć fantazje ...i Canona!
~mesztre    19.05.2008 @23:06:46
juz mi sie podoba
_______
Trzeba mieć fantazje ...i Canona!
~mesztre    19.05.2008 @23:00:20
coż to za książka?
_______
Trzeba mieć fantazje ...i Canona!
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt